torsdag, januari 17, 2008

Vårterminen 2008

Skolan har dragit igång efter ett skönt jullov. Ingenting har förändrats på skolan förutom min mentors nya hårfärg, hon har gått ifrån blondt till brunt. Det ända man kan fundera lite över är nya schemat. I Höst hade vi en eller två lektioner varje dag och vårt vårschema är fullt av nya kurser. Vi läser Turism, Praktisk Marknadsföring C, Bransh & Produkunskap, Estisk verksamhet och Naturkunskap + alla andra ämnen som Svenska C, Ogranisation & Ledarskap och Samhällskunskap C.



Nu i vår ska vi göra vårt UF-företag som jag verkligen ser fram emot, mässan längtar jag mest efter då vi får ställa ut vårt företag. Kommer inte avslöja något här men det kommer sälja kan jag lova. Nått som också är skönt nu i vår är att det är mycket lediga dagar och både Sportlov nu v. 3 och Påsklov v.13, dom ligger ganska tätt efter varandra.

Jag ska ge allt för vårterminen och sattsa på bra betyg till Studenten. Önska mig lycka till.

Inga kommentarer: