söndag, januari 20, 2008

Trevlig helg.

I Fredags var jag kvar i skolan på ALLA lektioner, känner mig riktigt nöjd. På kvällen kom Kim och hans tjej Elin, Jennifer och GusstN hem till mig så det vart att städa lite på dagen. Vi kollade på en film som jag inte kommer ihåg va den heter och vi hade roligt. GusstN och jag fick ett rejält skrattanfall för ingenting.

Igår Lördag så kom min syster Nina och hennes kille Andreas hit och åt tacos med mig, mamma och pappa. Det var mysigt som bara den. Senare på kvällen kom Richard och hans tjej som var här i helgen som kommer ifrån Stockholm och GusstN kom också. Vi hade det trevligt och vi klippte Richard på sidorna av huvudet och ner bak vid örat och idag har Emilia färgat hans hår svart ifrån mörkblondt. Dom skickade bild och det vart riktigt snyggt. Det ända som fattas nu är några piercingar och tatueringar ;) Nej då.

Idag söndag så har jag sovit ut massa och duschat och ätit tacos som vart kvar från igår. Nu sitter jag här vid datorn och tänkte göra iordning en stor kopp varm oboy och gå ner och sätta mig i min soffa och läsa Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet (boken).
Kan säga det att folk som snackar runt så mycket om Marilyn och säger det ena och det andra om honom och alla sjuka saker han gjort. LÄS BOKEN, allt står där i. Om hela hans uppväxt till hur han lever idag, alla år genom skolan och alla band han spelade i. Alla saker han har blitt anklagad för och allt för att få veta sanningen.
Det han vill är att förmedla nått, det han vill förmedla vet jag inte riktigt. Men det kommer.


Hoppas ni alla haft en trevlig helg för det har jag haft. Faktiskt länge sedan jag har umgåtts med så här mycket folk på en helg. Imorgon drar skolan igång igen och det är massa prov som väntar denna vecka. Så kanske borde läse lite Naturkunskap ikväll också. Det visar sig.

Fortsatt trevlig kväll. Hej då.

Inga kommentarer: