måndag, januari 28, 2008

Så här gör man inte!!!!!

Jag blir så förbannad på en viss person som beteer sig förjävligt mot min bästa vän.
Hur fan kan man hoppa hit och dit med en persons liv, Du förstår inte att han har känslor..
Först är man tillsammans i över 1 år sen gör man slut och man säger att man inte kan vara tillsammans med den personen för att inte den ska göra något dumt. TROR DU han är EMO och skär sig eller?
Veckorna går och ni träffas och tänker försöka igen. Han är helt såld för dig och du beter dig som om du älskar han, ni har sex och ni hittar på massa roliga saker under lovet. Han åker till dig och du kommer hit en helg. Han har klippt sig, färgat håret och ALLT för din skull. Men direkt när du åker hem och fortsätter ditt liv i storstaden dumpar du honom.
Sen får man höra saker som att medans ni tog ett uppehåll på nån dag har du skickat nakenbilder till hans bästa killkompis.. DU ÄR SJUK!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asså shit. För det första så är jag inte hans mamma. För det andra så kalla han mig hora och önskade att jag var död, när en idiot sagt att jag skickat bilder fast jag inte alls har det. utan att ens fråga mig om det är sant. Asså palla bete er som om allt är mitt fel, skaffa ett liv!

Anonym sa...

snälla, visst folk har känslor, men efter ett visst sms han skicka sa han inte ens förlåt, och det var ett "misstag"?
screw you, om det är ett misstag säger man väl förlåt direkt efter eller vad, tog hans pengar slut eller? om det var ett "misstag" säger man det direkt efter, och så ska man ju självklart ha en jävligt bra ursäkt för det också.
har inte "en viss person" också känslor eller?
man behöver inte vara emo för d serru.
är han typ socialt inkompetent eller vad?
skaffar han sig ett eget liv kommer han att fixa d, kanske...
du behöver nog också ett, släpp det nån gång, fett synd.
(a message from storstaden ;P)