tisdag, januari 29, 2008

Då var det gjort..


Nu har jag ansökt till massa skolor i utlandet. En kurs inom bara Turism på 12 veckor i Sidney ( Australien ) och en kurs på 9 veckor i England inom Turism/marknadsföring. Mamma och pappa har gått med på det också och dom ska börja spara pengar till mig. Då blir det att inskaffa sig en Systemkamera och en NY bärbar dator också. Men först efter studenten blir det att jobba nån månad för kurserna börjar inte förns i Januari 2009.
Hoppas hoppas hoppas..
Idag har jag vart i skolan, men bara i två timmar. Sen åkte jag hem och somnade ett tag och sen vart det en varm dusch och sedan åka till Sandviken. Va och fikade på Maragoni med mamma, Semla och Hallonsoda. mums.. Sen var jag med GusstN och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och väntar på att timmarna ska dra iväg så jag vinner det jag lägger bud på.. på tradera. Det är kanyler, piercingsmycken, tänger och hårförlängning.
Imorgon är det skola igen. Jag har tre timmar Akrylmålning med IP-arna och sen är det lunch och tre timmar Arbetsmiljö uppe på EL. Första gången vi har det imorgon, hoppas det är roligt.
Vi kommer ha det 5 timmar i veckan och det är mycket, dom ligger på Tisdag och onsdag.
Nu fick mamma sms av syster Nina som har kommit fram till Egypten. Hon och hennes kille ska vara där i en vecka. Dom hade nyss vart ute och käkat och imorgon ska dom kolla in stranden.
Fyfan va härligt. NU ska jag fortsätta med mitt på tradera. Godnatt..

Inga kommentarer: