onsdag, januari 30, 2008

Snöstorm och Arbetsmiljö.


Idag vaknade jag upp i världens snöstorm. Men det hindrade inte mig från att gå till Skolan, bara nästan. Jag hade Akrylmålning i tre timmar i morse. Sen gick jag och Richard runt i Hofors i nån timme. Sen traskade vi upp till skolan i snöovädret och väntade på Elin vid komvux. Sen hade vi Arbetsmiljösäkerhet uppe på EL-programmet. Där vi fick hålla på att klippa kablar, skruva massa och fippla. Allt mitt funkade perfekt och jag fick bra betyg på det jag gjorde.
Annars idag har jag inte gjort så mycket annat än suttit vid datorn och snackar med Stellan och haft roligt åt sopgubben som inte kom upp för backen och mosade våra postlådor, blir bra för Hofors komun som inte kommer och plogar och sandar. Ny postlåda snart då. Nu tänkte jag dra mig ner i källaren med en stor varm kopp oboy och min gitarr. Ska plugga lite Org.ledarskap först sen spela gitarr tills jag somnar. Imorgon är det ny dag, massa ämnen. Slutar sent, 15:30.
Godnatt på er :*

Inga kommentarer: