söndag, januari 27, 2008

Ingenting är lätt.


Jag önskar allt vore som för två veckor sedan, då allt var lätt.
Då jag kände mig älskad. Förövrigt så har jag blivit sjuk, mår illa som bara den och jag har undertemp i feber. Den ligger på 34,6 och den borde ligga på 36-37. Ska försöka ta mig i kragen och gå till skolan imorgon iaf. Kan inte missa någe mer nu.
Helgen ska vi inte prata om änns tror jag. Vart med massa folk i fredags och se vart sjuk och kollat på film hit och dit. Sen gårdagen var jobbig. Tänker på dig C. <3>
Nu ska Sandie försöka ta och borsta tänderna och trippa ner till sängen och fälla en tår eller två. Börjar vänja mig vid att gråta. När allt är ute så somnar man gott sen. Vart så i några dagar nu.
Snälla, gå inte ifrån mig. Jag älskar dig otroligt mycket.

Inga kommentarer: