torsdag, januari 31, 2008

Snart helg igen.

Idag är det Torsdag och jag har vart i skolan, dock inte gjort mycket där.
Har sökt lite om Ikea i Haparanda och skrivit om det på Organisation & Ledarskap och gjort en annons till en pizzeria på Praktiks Marknadsföring C. Hade egentligen Kommunikation i tre timmar nu på eftermiddagen men jag känner mig inge pigg så åkte hem.

Imorgon är det Fredag, alltså sista dagen i skolan innan helgen. Gud va skönt. Vi har även fått studiebirdag idag, wiiie. Men jag måste köpa pluppar till mina piercingar för ja har tappat två stycken så nu har jag fått tagit ut båda i näsvingarna och överläppen på sidan. Får panik snart om jag inte köper nytt så jag kan stoppa i.
Idag nu händer det inte mycket. Fick nyss ett sms av någon som det stod att jag skulle ringa Malin. Säkert GusstN dom menar, hon skulle snacka om studentkryssningen. Tror inte att jag ska åka med på den faktiskt, vill spara pengar till annat sen är det bara massa fylla på båten så tror jag klarar mig.
Igår snackade jag med Dennis, han har fått körkort. GRATTIS! Glad för din skull vännen.


Nu ska jag försöka fippla klart med bloggen, har gjort om lite och bytt färger m.m. Älskar ju svart och vit men nu får det vara lite rött också.

Hoppas ni alla får en trevlig dag och att min D tar det lungt med packningen. Puss på dig D.

Inga kommentarer: