söndag, december 30, 2007

Hur ser jag på år 2008 ?!

Detta år som närmar sig ser jag som vuxenlivet. Vi tar studenten och alla flyttar till andra orter och börjar jobba eller plugga på högskolan. Själv har jag mina drömmar. Först och främst vill jag ifrån Hofors som jag bott i hela mitt liv. Jag vill ut och resa och se världen, upptäcka nya platser och träffa nytt folk. För varje resa lär man sig massa nya saker och jag vill se och uppleva allt. Jag drömmer om min egna piercingstudio men har ingen aning om jag någonsin kommer lyckas, men jag drömmer och hoppas.

Är det nu efter studenten livet börjar?
Det är ju nu man gått igenom alla år i skolan och som tonåring. Men jag blir ju bara 19 år i sommar. Ibland vet jag inte hur jag tänker. Varför sitter jag änns här och skriver? Det finns ju ett liv utanför Internet-världen.



Godnatt.

Inga kommentarer: