tisdag, december 25, 2007

God Jul o Gott Nytt År.




Igår var det Julafton, fick aldrig den där julkänslan som man fick när man var liten. Saknar den tiden, massa julklappar och tomte. Julen var mycket större då. Men jag bryr mig inte alls om julklappar nå mer, Trodde inte jag skulle få nått. Fick en efterlängtad gitarr och lite pengar. Det ända som är nått med julen nu för tiden är att samlas familjen och äta lite gott tillsammans bara. Kollade faktiskt på Kalle Anka i år också. Det skippade jag förra året. Julen har iaf vart lugn och bra. Fått träffat syskonen och sånt.
Nu väntar nyår. Då blir det att vara hos min bror och hans tjej i deras nya hus. Mamma och pappa ska dit sen kommer hennes familj dit, alltså GusstN min bästa vän som är syrra med brorsans tjej Jenny. Det blir väl trevligt får vi väl hoppas. Ska bli full och glad hade jag tänkt mig. =)
Hoppas ni alla andra haft en bra jul. Gott Nytt År på er nu.

Inga kommentarer: