söndag, december 30, 2007

År 2007-2008


Det nya året börjar närma sig. Redan imorgon vid tolv slaget börjar 2008. Året man längtat efter i många år nu, STUDENTEN! Tiden rinner iväg och jag hinner knappt med att tänka, tar dagen som den kommer men ibland blir allt bara fel ändå. Som idag, jag skulle faktiskt umgås med en person som betyder mycket för mig men inte har det blivit av än. Det gör ont kan jag säga att jag lovade men höll det inte. Och nu vet jag inte hur jag ska kunna förklara.
Jag vill förklara exakt hur jag känner men får inte ut det. Sånt är jobbigt.

Året 2007 har vart bra, har gjort mycket roliga saker och fått ännu mer bilder av världen och massa underbara minnen med mina närmaste. Ja har varit till Åland några gånger och kryssning med klassen nu i December, har haft praktik genom skolan, har Sett Good Charlotte LIVE i Stockholm i våras med DillaN, kusin Cathrine och Janina, ja har sett Marilyn Manson LIVE i Stockholm nu den 15 December. Jag har träffat två underbara Örebro killar som bodde i rummet brevid mig och GusstN i Sunny Beach- Bulgarien.
Jag har fyllt 18 år och nästan missat Cityfesten som jag vart på alla mina 18 ½ år jag levt. Jag träffade Viktor Sandin, min stora kärlek den 2/3 som jag vart kär. Och en sak till, jag har faktiskt vågat mig i och badat LITE i Bulgarien.

Va har jag saknat under detta år?
Jag har saknat OSS som jag kallar oss.. Jenna, DillaN, Micke, Matte, Johan S och GusstN. Vart tar vi vägen? Alla är åt varsinna håll nu. DillaN spenderar sin tid hos sin stora kärlek Tommy i Örebro, Jenna är med sina ”nya” vänner, Johan S ser man aldrig mer, bara när han vinkar för fullt när han är ute och övningskör bil. Micke, han vet man aldrig vart man har, antingen hemma och mekar med sin moppe eller så sitter han och spelar sina fantasispel. GusstN är den ända jag umgås mest med, men hon brukar ofta vara upptagen med sitt manga tittande på datorn eller att försöka vara kreaktiv och måla tavlor.
Det jag saknar med detta år är att vi har inte gjort nått tillsammans nästan som vi gjort alla andra år då vi tältat, åkt moppe, vart ute halva nätterna i hagaparken, vart hemma hos Micke och kollat på film, vart hos DillaN när hon vart ensam hemma, Åkt till Sabina och festat, Vart hemma hos GusstN i källaren och kollat på film och skrattat. Känns som det var igår när GusstN bjöd oss på Tacos då DillaN slaffsa i sig all paprika och allt. Jag vill ha nya minnen med er för dom minnerna jag har gör mig ledsen, för vart har vi tagit vägen? Dom får mig bara att tänka tillbaka på vår tid tillsammans. Gänget.
GusstN som ritade oss alla i hagaparken på bänken där inne, allt är utbytt. När vi åkte till kalkbrottet och hoppade ifrån höga höjder eller J <3 C (D) som Dillan och Jenna ristade in på trädet.

Jag tror inte det bara är jag som saknar OSS, jag vet att ni alla saknar allt vi gjorde förrut. Jag tänkte för någon dag sedan att om 10 år så ska man kanske fixa klassfest så man får träffa alla gammla klasskompisar. Då tänkte jag på dom man gick med upp till 6:an för sen splittrades som flesta. Men just nu tänker jag mer på att jag vill fixa en träff för oss vänner. Även fast det inte märks så älskar jag er, så jävla mycket.

Skulle vi inte vara FRIENDS FOREVER, lr hur var det?!

Inga kommentarer: