torsdag, december 06, 2007

You are the one and only.<3




När dagen vandrar sitter jag o drömmer,om ett ansikte jag aldrig glömmerjag drömmer om lycka, hopp o glädje.lika bra som slidan passar svärdet,ett vakande öga så fort jag vänder mig om,med ansiktet mot mig, även om det är i sorg.en hand som håller i min så fort jag behöver den,längtar tills dagen du o jag är i vårat hemen kärlek som aldrig smälter även i dom hetaste stunder,ett förhållande byggt på oförstörbara grunderdetta e en kärleks "dikt"till min Sandie, som mitt hjärta fick.hon håller det med ett fast grepp utan att krama för hårt,allt mitt e ditt, allt ditt e mitt, allt vi har är vårtdetta är tjejen mina drömmar handlar om. snälla älskling kom, kom, kombli min, jag är din! du är underbar!


Skriven av: Anthony Friedlaender


Du är underbar Anthony, det är nog det finaste någon har skrivit till mig någonsin.
Det värmer tätt intill hjärtat, precis som ditt namn. Massa kärlek till dig. <3

Inga kommentarer: