måndag, mars 23, 2009

Tv4 ikväll 21:00!

Idag när jag var i Sandviken såg jag en bilder på Nicole överallt på stan. Det stog att hon ska vara med i spårlöst. Min första tanke var att "NEJ nu är Nicole försvunnen." Men när jag väl kom hem och läste på hennes bilddagbok och på tv4.se så fick hjärnan lugna ner sig över all tänkande.

Ikväll klockan 21:00 på tv4 berättar Nicole Ridderström om sitt livs resa til Hawaii för att leta efter sin pappa som hon inte träffat på 19 år.


För mer information m.m kan ni gå in på den här länken för att läsa mer. http://www.tv4.se/1.903560/2009/03/20/nicole_berattar_om_kanslorna_infor_sparlostresan_till_hawaii


DÅ HOPPAS JAG ATT ALLA BÄNKAR SIG I SOFFAN FÖR ATT KOLLA OM 40 MINUTER!

Tack Nicole för att jag fick blogga om det här! Ser fram emot att se det ikväll på tv. Jag tycker att du är en modig och jättefin tjej.
<3


Inga kommentarer: