måndag, mars 23, 2009

Time to say goodnight!

Åh så underbart det där var på tv med Nicole, jag blev verkligen jätterörd och hade klumpen i halsen, specillt när hon kramade sin pappa och jag såg dom båda två gråt.
Jag är jätteglad för din skull Nicole och hoppas (fast jag vet) att ni kommer träffas en massa mer gånger här i livet, få massa underbara minnen ihop. Din pappa var lika stencool som du.
Jag borde egentligen dammsuga, dammtorka och plocka undan i mitt rum, byta sängkläder också men jag är helt för tröt för det nu så det blir att duscha sen hoppa i säng, men tanke på att jag ska upp 06:00 för vid 08:00 SENAST lär jag ta bussen till Sandviken för att plugga körkort.
Blir nog ingen uppdatering i morgonbitti, men kan lova att det blir på eftermiddagen för i morgon fyller min mamma 50 år. Godnatt!

Inga kommentarer: