fredag, mars 13, 2009

Bilder från igår!

Här har ni lite bilder från igår. Dom finns också på bilddagboken att kolla på, finns fler där också. Dom är i ordning här i bloggen.

Väl hemma hos GusstN efter att ha vart i Borlänge hela dagen så spelade vi Den försvunna diamanten vilket varken hon och jag gjort på flera år.

Trappan ner vid tågstationen.

GusstN på tåget på väg hem från Borlänge.

Godis köpte vi också. Här är en rulle i regnbågsfärg, den var sur men god.

Amy vart lite kladdpiercad av mig, sexigt.

När vi var på väg från kupolen till tåget, var tvungen att knäppa kort för det var så fint.

I leksaksaffären var vi mycket länge.

Glass åt vi också, jag åt nogat och choklad. Det ljusa längst upp gav han mig som smakprov för han ville att jag egentligen skulle ta den.

Nästa station Falun, FALUN.

GusstN knäppte kort på mig, haha vet inte va jag gör med munnen.

GusstN på tåget.

Tråkigt på kupolen, satt i en tandpetare i läppen.

Inga kommentarer: