torsdag, mars 12, 2009

Hemma igen!

Åh det har vart en rolig dag men mycket halkande, sjungande och skrattande. Men nu är jag hemma och är både förbannad, glad och ledsen på samma gång. Varför tänker jag inte riktigt gå in på men tänkte skriva några ord till en underbar vän Elin. Hon till höger på bilden!
Elin, du är verkligen en jättego tjej. I början av vår vänskap så var det inte så bra. Vi hatade varandra och bråkade pga att jag lyssnade på en annan tjejs snack fast jag inte ens höll med. Men med tiden så fick vi så bra kontakt, vi hade så roligt sista året i gymnasiet, vi var ju dom ända tjejerna också. Vi gjorde allt tillsammans och vi var bättre än killarna när vi hade EL kunskap där vi satt och lödde, skruvade och kopplade.
Vi gick igenom allt tillsammans och den 11 Juni 2008 sprang vi ut från skolan med våra studentmössor. Oförglömlig dag kan jag säga. Fast vi inte ses så ofta nu för tiden så har du en plats i mitt hjärta och det kommer du alltid ha. För när vi väl umgås så har vi så otroligt kul.
Elin, jag tänker på dig när du mår dåligt och jag skrattar med dig när du är glad. Tack för att jag fått lära känna en sån underbar tjej som dig och tack för att du alltid lyssnar. Jag finns alltid här för dig gumman och jag älskar dig så du vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack gumman! du anar inte hur mkt det betyder för mig just nu! tankarna snurrar just nu och du är alltid ett sånt bra stöd! Tack gumman!

sandielover sa...

Svar: Jag älskar dig Elin gumman!