måndag, mars 16, 2009

Måndag!

(Godmorgon)! Idag skulle jag gått upp vid 07:00 och jag kom upp då, men bara till golvet vid toaletten för att maten jag antagligen åt igår ville ut genom munnen. Efter det somnade jag om tills en viss person ringde och väckte mig och sa att det inte är kul att vara ute och gå med pensionärer i rullstol som sitter 2 meter upp i luften pga att dom skitit ner sig. haha
Men nu är jag vaken och tror att jag ska försöka äta en macka, får se om det blir bättre senare idag eller om jag kommer må illa resten av dagen...kanske till och med resten av veckan. Men det hoppas jag VERKLIGEN INTE, har inte tid att bli sjuk den här veckan.
Dags att göra sig färdig, ska från Hofors så fort jag är klar och uträtta några ärenden. Sen är det snabbmöte i Sandviken. Sen ska jag hem och betala lite räkningar, ringa en massa samtal och sen planera veckan för mig själv med det ena och det andra.
Vi hörs så fort jag har tid!

Inga kommentarer: