lördag, mars 21, 2009

Lördag!


Igår flängde jag runt överallt, var ju till Valbo, Sandviken, Gusstn där jag flätade i dreads i hennes hår, hälsade på hos Micke, GusstNs föräldrar och mina föräldrar, sen åt vi kinamat och sen umgicks vi med Jenna, Matte och Emma nere hos Micke på kvälen. Sen åkte vi runt runt runt runt runt med bil till 01:30 inatt. Somnade som en stock när jag kom hem och vaknade inte förns efter 12:00 idag.
Nu är det Tacos till mat snart, sen ska jag dammsuga och plocka i ordning i mitt rum sen duscha. Resten av dagen återstår att se vad som händer. Det är så otroligt skönt ute iallafall. Hela morgonen har det regnat massa men nu är det 17 PLUS fast solen inte riktigt är framme. ÄNTLIGEN VÅR! Snart iaf..
Bilder på det jag, mamma och pappa bakade i förrgår ser ni här under.


Havreflan med choklad på.
Toscakakabitar som vi doppade sidorna i choklad.
Finska pinnar, man skär om i mindre bitar sen.
Tosca
Den här ska bli en stor tårta.
Mamma fyller ju 50 år!

Nu ropar mamma att det är mat!

Inga kommentarer: