måndag, mars 23, 2009

Måndag!

Godmorgon gott folk! Igår vart det ingen uppdatering här i bloggen men hade inte så mycket att skriva heller. Jag var hemma hela dagen sen på kvällningen in till midnatt var jag och GusstN ute och åkte bil.
I Lördagskväll blev det film och lugnt hos Gusstn iallafall, vad fimen heter kommer jag inte ihåg nu, men nämner den sen för den var jäkligt bra.
Nu ska jag hoppa i vinterconvers och skinnjacka med halsduk för igår kom snön tillbaka, okej det har vart snö på marken hela tiden men förra veckan kunde man iallafall gå/köra på asfalt och det går inge mer nu för hela vägen är vit. Tråkigt men sant.
GusstN kommer och hämtar mig alldeles strax, vi ska till valbo en snabbis sen ska hon lämna mig i Sandviken för jag ska plugga körkort. Vet inte när jag kommer hem men vi hörs då!

Inga kommentarer: