tisdag, mars 24, 2009

Tisdag!

Godmorgon! Nu sitter man här med morgonkaffe för att vakna till lite. Det är sol ute idag, helt underbart men dock bara 5 plus sen blåser det lite.
Ska snart fixa mig och åka till Sandviken, ska plugga körkort i någon timme sen hoppas att jag får pengar idag så jag kan handla något till mamma eftersom hon fyller 50 år idag, det är stort men hon vill inte fira så mycket.
Åker med syster hem sen på eftermiddagen iallafall, hon ska ta upp mig i Sandviken. Idag är det stressdag, för jag lär fixa personbevis sen 3 månader tillbaka och hur/vart gör man det? sen lär jag skriva ett A4 om varför jag vill söka in på högskolan, lite om mig själv m.m sen lär jag fylla i alla dessa papper ocså. I morgon är sista dagen att söka in så lär skicka det där ikväll.
*PUST* Skulle gått upp vid 8 i morse ändå när jag vaknade första gången!

Inga kommentarer: