onsdag, mars 18, 2009

Onsdag!

Godkväll! Nu har man fått en lugn stund några minuter så passar på att uppdatera här snabbt. Igår var jag ju i Sandviken, mycket trevlig dag. Kom hem i tid igårkväll också. I morse gick jag upp vid 09:00 för att göra mig klar, åkte in till Gävle och hade teoriprov till körkortet. Gjorde alla 70 frågor och kollade igenom lite och ändrade 7 frågor för jag var osäker på dom. Sen rättade jag och fick 50 rätt, man ska ha 52 rätt för ett GODKÄNT. Men ändå duktigt för att inte ha läst något på 1år typ. Ångrar mig nu efteråt att jag ändrade dom där 7 frågorna, men men bättre lycka nästa gång.
FÖRBANNAD som fan vart jag.
Hur som helst, ska boka ny tid i morgon för uppskrivning så ska läsa på lite nu dagarna framöver. När jag och pappa kom ut till bilen och skulle köra från parkeringen kommer det en bil och backar på oss så det vart en krock. Då vart vi stående där, han tog på sig skulden och för att slippa blanda in polis och skriva massa papper så gjorde vi upp där på plats. Sen körde vi till Sandviken, sprang runt lite där innan vi åkte hem.
Vid 15:30 kom en tjej som kallas Carro och sen mitt kusinbarn Andrea hit, jag piercade Carro i sidan av läppen. I morgon kommer det upp bild på min andra blogg om piercing & tatuering ( Http://SandieKorscheck.blogg.se ) Nu ska jag äta kvällsmat sen åka till Gusstn för filmkväll.

Bilder sen igår, kanske inte ser så gott ut på bilden men med sallad på tallriken och chickennuggets och potatisgratängen så vart det jättegott.


Inga kommentarer: