torsdag, mars 26, 2009

Torsdag!

Igår vart det inge med uppdatering för jag kom hem ganska sent och Meliza följde med för hon sov här inatt. Men lovar att ikväll eller i morgon kommer det upp mer bilder sen mammas födelsedag.
Igår var jag i Sandviken, pluggade massa körkort och gick runt på stan. Köpte 2 t-shirts, En svartvit randig och en rödvit randig, jag passar faktiskt i rött, men har det aldrig på mig för jag har inte trott att jag passat i det, men ni får se bilder sen och avgöra själv. Jag är en person som alltid går i svart, vitt eller grått.
Nu har vi iallafall precis ätit mat med mamma och ska fixa det sista sen åka till Sandviken och möta upp Melizas bror sen ska vi 3 plugga körkort hela eftermiddagen. Kommer hem i tid ikväll för jag lär läsa igenom hela körkortsboken. Ne nu ropar mamma att vi ska åka.

Inga kommentarer: