tisdag, mars 31, 2009

Tisdag!

Godmorgon! Har vart vaken nu i ca 2 timmar men kom inte upp från sängen förän 11:00 typ. Idag är det 13 PLUS ute me det blåser lika mycket som igår. Skulle vara skönt om det var vindstilla någon dag iallafalla, men skönt att det inte är snöstorm som en fredags.
Idag har jag många alternativ som jag kan välja mellan att göra, så vet inte än vad som händer idag. Men lär väl bestämma mig snart med tanke på att klockan redan är efter tolv.
Va tycker ni ska jag göra?
1. Åka in till Sandviken till (praktiken/jobbet) och ta med bärbara datorn, för jag ska göra iordning prisskyltar m.m som ska skrivas ut sen. Men hon som öppnar frisörsalongen ville ha hjälp med prisskyltar, öppentider m.m. Sen ska vi också gå igenom sidor på Internet vart vi ska beställa piercingsmycken m.m ifrån.
2. Åka till Sandviken och möta upp Meliza sen åka vidaretill Valbo köpis och shoppa hela dagen.
3. Sitta hemma hela dagen i min ensamhet och plugga det där förbaskade körkortet. (tror det blir det som gäller idag, för lär fan fixa det här nu. Har bara uppskrivningen kvar).
Blir nog att plugga körkort dom här dagarna som är kvar innan uppskrivningen. Jobbigt bara att inte veta va jag ska plugga på för något. Man vet ju inte vad det kommer för frågor och jag vet inte vad jag kan och inte kan eller.
Ska göra mat nu iallafall! Så får vi se hur dagen blir. Laddar upp några bilder från igår när jag var i Sandviken med massa folk. Håll utkik på Http://SandieKorscheck.blogg.se där kommer det upp bilder senare idag på lite piercingar som jag gjorde igår.


Lilla Johan med kossan Rosa på bibblan i Sandviken!
Söta Mickaela på Jensas.
Älskade Meliza "Baboskah" sitter och njuter av sin KEBABtallrik på Jensas.
Kebab och sallad och vettefasen, bordet var full med mat iallafall.
Jensas lovers är va vi är!
Johan kröp på golvet efter vi hade ätit för hans flickvän Jenny hade tappat sin kon från piercingen i läppen!
Finns mer bilder på bilddagboken /Sandylower

Inga kommentarer: