onsdag, mars 25, 2009

Onsdag!

Åh det var roligt igårkväl, vi smällde massa rakter och drack pilsner och baileys och kaffe. GusstN kom förbi på kvällen också, vi kollade på massa gammla kort sen vi var typ 14 år.
Hela förmiddagen har jag vart ensam hemma så jag har dunkat musik, hunnit kolla på en film, plockat ur och diskmaskinen, vart ute en stund med katterna, hämtade posten som ligger en bit bort, städat hel köket och fixat allt med alla finporslin vi hade igår, Gjort rent allt som ingen orkade fixa igår när alla hade åkt och massa mer.
Nu har jag fixat mig och ska åka till Sandviken för att plugga körkort, sen blir det att springa på stan. Ska köpa en ny svartvitrutig bikini om jag får pengar idag, sen kolla lite på mink och leggings.
Ikväll när jag kommer hem lägger jag upp mer bilder från igår, på folket som var här. Ha en bra dag såläng.

Inga kommentarer: