fredag, mars 06, 2009

Läggsdags för mig och Gizmo!

Åh jag har inte fått en lugn stund förns nu. Var till Sandviken tidigare, där gick jag runt i affärer, träffade gusstn och var till Bessemergymnasiet och hälsade på.
Hämtade lilla Gizmo, sen tog bussen hem till Hofors med honom, han voffade lite. haha, men det gick bra.
Har vart ut och gått med honom några gånger, lekt och haft det roligt. Gjorde muffins med marsmallows med mamma också, så kom bror Andrej och hans kompis Stefan hem hit och kollade på Gizmo och drack kaffe och fikade med oss.
Sen vart det lågpromenad och sen gjorde jag och mamma hemmagjort pizza och kollade på Lets Dance, singing bee. Nu har jag och Gizmo gått ner i mitt rum, han får sova nere med mig så katterna kan vara inne, vill inte ha slagsmål.
Vi ska lägga oss nu så vi hörs i morgon. Ska ta massa kort på den lille rackarn. Godnatt.

Inga kommentarer: