söndag, juli 19, 2015

You ask and I answar..

Vilka är dina favoritappar på mobilen?
Instagram, Spotify, Youtube, SMHI , Skype och Blogger (så man kan blogga).

Vart köper du ditt smink?
Kicks, H&M eller nätet. 

Du är med i kör, kan du lägga upp en film när du sjunger?
Tänker inte lägga upp ett film-klipp men däremot när jag är klar med låten jag 
håller på med när det finns tid så kommer den upp på youtube och självklart kommer
jag dela den här på bloggen då. 

Nopprar du dina ögonbryn?
Jag använder en ögonbrynskniv. Man lär dock använda den oftare än om man nopprar men det gör
så himla ont med nopper så ögonbrynskniv passar mig utmärkt. Finns att köpa 3 pack på Kicks för ca 35 kr, testa.

Sminkar du dig varje dag?
Nej absolut inte. Ska jag bara vara hemma en hel dag sminkar jag mig inte och även om jag ska iväg någonstanns har jag inte smink på mig jämt. Att låta huden vila imellanåt är bra.

När kommer det video på när du sminkar dig?
Det kommer så fort jag fått min kabel till min dator där jag har mitt redigeringsprogram, första riktiga filmen är redan filmad med systemkameran. Håll ut.

Favoritlåt just nu?
Just nu är min favoritlåt : Avantasia - Tower

Kan du visa produkterna du använder i ditt hår?
Absolut, ska göra ett inlägg om det i veckan. 

Vad använder du för tandborste och tandkräm?
Jag använder både tandborste och tandkräm ifrån Oral B.

Är du tillsammans med någon just nu?
Nej.

Gillar du någon?
Ja.

Vilken är din naturliga hårfärg?
Mörkbrun (Lite choklad färgat)

Vad slösar du mest pengar på varje månad?
Bensin, helt klart. Annars är det nog läsk som är en dålig vana.

Varför började du blogga? Är detta din första blogg?
Året var 2007, min dåvarande kompis C bloggade och jag ville också börja. 
Då kom det små sketna inlägg hundra gånger om dagen. Bloggen har vart "död" ett bra tag imellanåt men nu försöker jag göra så gott jag kan. Min blogg ska växa, det har jag bestämt mig för. 
Ja detta är min första blogg. 

Ni som undrar varför man ej kan se kommentarerna under inläggen.
Det beror på att alla kommenterar lär jag godkänna och om jag gör det så finns dom inte att se inne på blogger och då lär jag leta efter dom i inläggen och vissa kommenterar långt bak bland inlägg. Därför godkänner jag dom inte förns jag gjort en sådan här You ask and I answar för att inte missa era kommentarer. 




Inga kommentarer: