söndag, juli 12, 2015

The weekend

Helgen har bestått av att umgås med närmaste vännerna. Grillat, spelat spel, vart ute och åkt massa bil, vart på crusing i Hofors. Nu är det söndag igen, ska dammsuga, tvätta en maskin och skicka iväg lite viktiga mail sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Smider lite planer med Malin så det märks.

Solen skiner idag, hoppas det kommer hålla i sig hela veckan men så blir det väl inte. Fick 3 dagar med värme och sol för två veckor sedan och det nöjer jag mig inte med. Vill ha värme så man kan steka i solen, bada och hänga ute sent på kvällarna i någon park.

Veckan som kommer nu händer inte mycket. Har lite saker att fixa annars ska jag bara njuta av värmen, om det blir nå värme. Sen på Torsdag fyller jag år, tyckte jag nyss fyllde men har redan gått ett år snart. Då blir det grillat och tårta hos föräldrarna och syskonen m.fam kommer dit då. 

Nu ska jag spela in en sminkvideo tänkte jag, håll utkik.

Inga kommentarer: