lördag, juli 18, 2015

Random pictures..

Igår myste jag, Malin, Sara och Emma vid en sjö. Spelade kort och försökte göra en brasa som inte gick så bra. Vi ångrade att vi inte frågade ett gäng dalmasar som skulle tälta i skogen om hjälp. Sen mot kvällningen åkte jag, Malin och GusstN (Malin) till Sam i Gysinge och gick och kikade vid  nå gamla ruiner som låg vid dalälven. Sen begav vi oss mot ett vindskydd vid dalälven och gjorde en brasa och spelade kort tills 4 i morse. Kom hem vid 5 tiden och har vaknat nu.

Solen skiner idag och jag vet inte riktigt vad man ska hitta på, men det lär väl visa sig. Något riktigt skoj iallafall så man kommer på andra tankar. Orkar inte gå runt och tänka på honom hela tiden, killen jag är djupt förälskad i som inte vill vara med mig längre. Men kommer inte skriva nå mer om det i bloggen, jag får vara ledsen, må dåligt och vara arg och besviken ett tag framöver nu, det kommer bli bättre även om man bara vill se hans namn på telefonen att han ringer. Men jag tänker inte gråta nå mer, ingen kille är värd ens tårar och jag har gråtit tillräckligt över honom.

Nu ska jag ut och ha en bra lördag, hoppas ni också får det. 






Inga kommentarer: