måndag, juli 06, 2015

GET TO KNOW ME

Fullständigt namn: Sandra Wilhelmine Korscheck
Ålder: 25 år, men fyller 26 år nu den 16 Juli.
Vart bor du: I min lägenhet i Hofors (Gävleborgs län).
Husdjur: 3 katter. Alice, Peavey och Stewart.
Dagens kläder: Korta svarta leggings med spetskant längst ner, vitt längre linne och en svart tunn tunika över.
Dagens smink: BB cream, Mascara och läppstift
Har du många vänner: Har många bekanta med få riktigt bra vänner.
Har du pojkvän/flickvän: På god väg, hoppas jag.
Vem pratade du med i telefonen senast: Stefan <3 nbsp="" p="">
Favorit
Mat: Vegetariskt
Dryck: Pepsi Max & Svartvinbärs saft
Färg: Svart, vit och grå.
Stad: Mariehamn på Åland
Land: Åland och Tanzania
Ämne i skolan: Förutom bild och musik var det matte.

Senast
Person du tänkte på: Stefan
Personen du kysste: Stefan
Gången du spydde: För ca 2 månader sedan.
Pizzan du åt: Gillar inte pizza men den hette Sandra iallafall.
Gången du var i Stockholm: I Juni då jag var där på Marilyn Manson konsert på Gröna Lund med Malin och Anders.
Gången du var full: Det var nog minst 8 år sedan jag var riktigt full sist.
Gången du drack alkohol: Drack alkohol förra sommren när jag var på kryssning.

Antingen eller
Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Katt
Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa
Tv spel eller dataspel: Tvspel
Singel eller upptagen: Vill ha någon att dela mitt liv med.
Ragga eller bli uppraggad: Ragga
Big brother eller Paradise hotell: Svårt, båda?
Blåa ögon eller bruna: BLÅ
Choklad eller lakrits: Lakrits
Höger eller vänsterhänt: Båda men mest höger.
Coca Cola eller Fanta: Coca cola Zero
Pizza eller kebab: Pizza
Randigt eller prickigt: På kläder randigt annars prickigt.
Älska eller älskas: Båda såklart.

Antal
Personer du älskar: Tillräckligt många.
Personer du hatar: Jag kanske inte tål alla människor omkring mig, men hata är ett starkt ord. Jag hatar andra saker, som t ex krig, personer med maktbegär, djursmisshandel.
Personer du saknar just nu: Stefan
Gånger ditt hjärta brustit: Vet ej, men är inte bara killar som fått det att brista. Har förlorat en del vänner, familjemedlemmar t ex.

Vem
Vill du kyssa nu: Stefan
Ska du träffa i morgon? Dom jag ser ute, men ingen speciell?!
Sjöng du för senast: Förutom katterna som hör mig varje dag så var det på vårkonserten i kyrkan.
Spelade du tv spel med senast: I helgen med Micke, Max och GusstN.
Vill du ta med en på romantisk resa just nu: Stefan
Vill kasta en sten i huvudet på: Stefan såklart, hihi.
Förtjänar att dö: Ingen
Vill du sova jämte med inatt: Stefan

Vad
Gör dig glad: Stefan
Gör dig ledsen: Många saker.
Vill du helst göra nu: Va med Stefan
Önskar du att du slapp göra: Bo utan Stefan
Vill du ha nu: Stefan brevid mig.
Önskar du dig i födelsedagspresent: Har redan fått det bästa, hans namn står här över.
Längtar du till: Tills jag får va med Stefan.
Det bästa som hänt dig på länge: Att en sån underbar jävel kom in i mitt liv, alltså Stefan.











Inga kommentarer: