fredag, juli 31, 2015

CRAZY IS THE WAY TO GO..

Godkväll! Jag har legat sjukt i över en vecka nu. Min hals svällde upp, fick världens förkylning och feber så kunde inte ens sova hemma på flera dagar då jag får världens pälsallergi när jag blir förkyld så mina små älsklingar fick sova ensamma men jag var hemma under dagarna och försökte orka städa bort alla päls, damm m.m i lägenheten. Dock spelar det ingen roll hur mycket man städar och dammsuger, bara katterna går förbi en möbel så är det lika pälsigt igen. Längtar tills den dagen man bor i hus så dom kan vara ute.

Dom senaste dagarna har det inte hänt mycket alls, har umgåtts med Therese i måndags och igår var jag med Malin och Sara. Idag är det fredag och jag mår bättre, är fortfarande förkyld men har ork att träffa folk så nu väntar jag på Malin, vi ska grilla hos mig och försökte styra upp något med lite folk, vi får se vad vi drar ut på. Man vet aldrig hur kvällarna slutar när det gäller oss två och våra galna idéer.

Hoppas ni har en fin kväll allesammans! Förresten är det sol idag, då lär man passa på att njuta.

Inga kommentarer: