tisdag, juli 28, 2015

3 Saker jag stör mig på!

Jag stör mig på otroligt mycket onödiga saker, men dessa tre just nu extremt mycket. 

1. Den där manliga eller kvinnliga rösten när man ringer något företag eller t ex försäkringskassan. Dom upprepar var 10e sekund att det fortfarande lång kö och att man står i kö, ehm Jo jag vet mycket väl att jag står i kö. Ni sa nyss att det är ca 20 minuters kötid vilket alltid slutar med 2 timmar.

2. Denna går ihop med den här över lite. Man har suttit i kö i typ 1 timme och man kommer äntligen fram. Då säger dom "Jag ska koppla dig dit så får du prata med någon på den avledningen." , Pip pip pip, det lägst på eller så svarar ingen. Orkar man göra om samma process igen och vänta ytterligare 1 timme för att komma fram, NEJ.

3. Det här med sommarkatter. VARFÖR i hela fridens namn köper/får en katt för att ta med den till något sommarställe så deras barn har något att leka med? Inte undra på att det finns så mycket hemlösa djur i Sverige. Jag vill inte ens skriva något mer om det för jag blir så jävla förbannad.



Inga kommentarer: