måndag, juli 13, 2015

YOU GET WHAT YOU DESERVE AND EARN WHAT YOU WORK FOR..

Hur ser livet ut för en just nu ?!
Jo , jag går och väntar dag in och dag ut för att se om det slinker ner något brev ifrån skolorna jag sökt in på till hösten. Vad jag sökt in på kommer kanske chockera er rejält. Full med tatueringar och piercingar och JA, jag har sökt in på Företagsekonomi-kurs , Apotekstekniker, Frisörlinjen och Beteendevetenskap.
Jag hoppas på svar denna vecka för jag har sett att dom flesta har börjat fått hem papper ifrån skolorna.

Ser fram emot att fortsätta plugga till hösten. Jag ska även börja en "Skriv ditt liv" kurs om jag kommer in på den på distans. Det ser jag verkligen fram emot. Jag vill skriva, skriva, skriva. Det flödar så mycket inom mig men det är svårt att få ner det i skrift, speciellt här på bloggen då jag inte vill dela med mig av allt här.

Annars nu ska jag bara leva, leva dag för dag och se vad det har att erbjuda. Jag mår skapligt bra psykiskt och börjar känna att jag är redo för något nytt. Hoppas bara det kommer bli varmare så man kan spendera mer tid vid stranden med vännerna. Känner att det är dags att ta dag i saker och börja leva, kanske kommer hända en riktigt spännande sak framöver men mer om det då, om det blir av.

Inom kort kommer det komma upp information om min youtube kanal jag håller på att bygga upp där det kommer komma sminkvideos, Hauls m.m framöver. Håll utkik! 

Inga kommentarer: