söndag, juli 19, 2015

SMILE THEM BAD DAYS AWAY..

Idag är det Söndag och solen skiner ute vilket betyder att man borde spendera sin dag utomhus. Dock så kom man hem efter 04 i morse vilket gjorde att man sov till 12 och nu har jag storstädat lägenheten i några timmar. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen ska jag bara tvätta golven sen är det fint här inför en ny vecka.

Funderar på om man ska försöka få med sig någon för att ta sig ett dopp i någon sjö idag. Lite tråkigt bara för det är svinkallt och när jag väl kommit i vattnet går alla upp för då har dom badat klart, haha.

I morgon börjar en ny vecka, ska försöka ta dag för dag och göra saker jag mår bra av. Lär få bort alla dumma tankar och försöka må bra. Har börjat tagit in att han inte vill ha mig längre, bara acceptera för jag orkar inte gråta mer över någon jag aldrig kommer få ändå.

Sett att jag fått ytterligare nästan 200 läsare och ca 50 kommentarer så tänkte köra en "You ask and I answar" senare idag när jag är klar med allt hemma, håll utkik. 

Sitter och äter en Kalinka yoghurt ifrån Åland. Köper alltid med mig massor hem i olika smaker.
Så frukost/lunch och middag får bestå av en sån, har noll matlust när man mår skit.

Inga kommentarer: