måndag, juli 20, 2015

Vem försöker jag lura!?

Jag är så sjukt sårad och kan knappt ta mig igenom dagarna. Det ända jag vill är att känna din hand i min, dina fina läppar mot mina och höra dig viska att det ska vara vi precis som vi sa. 

Det värsta som kunnat hända har hänt och nu är du borta. Du finns inte i mitt liv som du lovade. Jag kollar telefonen varje minut dag in och dag ut, sätter larm tidigt på morgonen ifall jag skulle fått ett livstecken från dig. Jag börjar bli helt snurrig av detta och det känns som att dagarna är flera år när du inte finns här. 

Jag är djupt förälskad och jag tänker inte ljuga för någon om det. Jag är inte världens bästa människa, jag har många dåliga sidor men också en massa bra sidor. Ville att våra problem skulle gå att lösa från bådas sätt, men du gav upp. Jag förstår på ett sätt men inte på ett annat och jag önskar du ville ha mig i ditt liv. 

Känner mig ensam, är rädd att vara utan dig. Dina trygga ord som gör mig lugn. Det finns ingen som någonsin kommer kunna ta den plats du har i mitt hjärta, fr detta jag känner är äkta. 

Jag tänker aldrig ge upp hoppet om att du en dag kommer ringa mig och fråga hur jag mår och vilja ha mig i ditt liv, du är min bästa vän.

Inga kommentarer: