måndag, juli 06, 2015

The weekend..

I Fredags åkte jag, Malin och GusstN ut och solade, badade i vågorna och hade med oss fika. Det var mysigt tills jag blev rastlös och gick helvild med solskyddet och sprayade ner båda tjejerna och det slutade med att jag fick hela ansiktet vitt av kladd. Då var det bara åka hem och duscha för att sedan ha spelkväll hos Micke och Max. Spelade kort tills dom vart fuktiga in på småtimmarna.

Lördagen spenderade jag också med "gänget", tacokväll och en massa prat. Och igår grillade jag hos Micke och Max. Matte, Malin och Gusstn kom dit också. Jag och dom 5 M:en. GusstN heter också Malin. Haha.

Det har vart sol och jättevarmt några dagar nu och idag söndag regnar det. Skulle va skönt med ett rejält åskväder så luften kommer rensas men sån tur har vi ju inte. Det är så mysigt med åska, så länge det inte blir strömavbrott. Nu ska jag iallafall fixa mig lite sen brumma iväg till Malin i Storvik, sen har vi en hel del att fixa idag inför morgondagen då det blir en rolig grej som händer, och vad som händer kommer ni få veta på Onsdag men massa kort.






Inga kommentarer: