måndag, juli 20, 2015

SANDRA TESTAR - Cheek & Lip Tint

I månadens Glossybox fick jag med ett läppglans/rouge från ELIZABETH MOTT. Orginalprodukt kostar 219 kr för 10g

Jag måste tipsa er om denna. Den är väldigt lös, nästan som karamellfärg men den blir matt och fin på läpparna och kinderna. Jag har testat den en gång på kinderna och den gav riktigt fin rosa färg men på läpparna älskar jag den, använder den nästan varje dag. Ska beställa hem orginalprodukten direkt när denna börjar ta slut. Den doftar körsbär och mmmmm, I just love it. 

Om någon är intresserad av Elisabet Mott´s andra sminkprodukter så kommentera gärna så kommer någon av er få en rabattkupong på 25% av produkter från hennes märke på Bangerhead. Glöm ej skriva eran mail så jag kan få tag på er. Slumpar fram en person så det blir rättvist. 

Vill du också kika in på Glossybox och beställa hem en så har ni länken här: http://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4

Inga kommentarer: