söndag, september 19, 2010

Wind Beneath My Wings

Åh vad jag älskar den låten (som står i titeln), gå in och sök på Youtube.

Plingade på dörren för ett tag sedan, var folk som gick runt och ville få röster. Spydde när jag såg att det stod Moderaterna på deras tröja så öppnade inte dörren, vill inte bli förgiftad.

Har nyss städat lägenheten iallafall och snart kommer min lilla bebis hem som varit hos mormor och morfar (min mamma och pappa) över helgen. Saknat henne massa så blir en massa gosemys med min lilla pälsknöl. Blir en promenad senare med Annso också sen ska jag träffa GusstN så lär väl ta mig en dusch och försöka piggna till från gårdagens bravader, herregud!

Lovar att uppdatera bättre här i bloggen, läsarna har inte minskat iallafall fast jag knappt skrivit något eller laddat upp bilder. Ha en bra Söndag och RÖSTA RÖTT!


Inga kommentarer: