onsdag, september 01, 2010

STJÄRNFALL

Önskar att se ett stjärnfall så jag kan önska mig en sak....

Nu har T åkt och inhandlat lite mat tills i morgon då han ska iväg och köra lastbil långt. Ska sätta igång med maten här hemma nu, laxfilé jag ska grilla i OBH nordica innegrill, till det hemmagjorda klyftpotatis med röd & gul lök, paprika i ugnen och beasås till.

Sen blir det chilla tills kl 20:00 ikväll då kommer morbror min hit och ska hämta databordet vi haft i sovrummet, det var ju helt för stort så jag köpte ju ett nytt igår på Ikea, ett litet som jag satt i vardagsrummet, sen en byrå som jag ska ha i sovrummet där databordet stod. Har fullt i garderoberna med kläder så perfekt med en byrå. Lovar er bilder på allt nytt jag gjort här hemma i morgonkväll när allt är klart. Ända som fattas är min nya soffa jag vill ha, men måste få mina sålda först, NÅGON?


Hittade en bild på mig och T från i vintras när vi hade inflyttningsfest här hemma!

Inga kommentarer: