onsdag, september 08, 2010

2010-09-08

Hej! Igår skrev jag ingenting för jag hade fullt upp. Gick upp kl 07:00 och åt frukost med Tobias, fixade mig och släppte han han vid bussen och åkte vidare till Miroi till 08:30. Fixade lite papper sen var det gruppträff, snackade massa och lärde mig en hel del nya saker. Kl 11:00 åkte jag hem, åt snabblunch och sen hämtade jag Annso, åkte och gjorde ärenden sen drog vi till Sandviken där vi kollade i massa affärer på stan och sen handlade vi mat, mötte upp Tobias och åkte hem.

Var ute och gick på kvällen, käkade kycklingburgare med Tobias och kollade på Idol. Sen såg vi filmen Robin Hood, vi har lite kvar på den så ska se det när han kommer hem från skolan snart.

Blir en promenad senare idag också med Annso, sen ska jag göra hemmagjorda köttbullar, potatis och gräddsås till kvällsmat, sen blir det Idol ikväll igen, så jäkla roligt nu i början när man får se utagningarna, håller ni inte med?
Tog en bild i bilen igår..
Nyss tagen, lilla Alice tycker om när solen lyser in.

Inga kommentarer: