torsdag, september 02, 2010

100902

God dag! I morse gick jag upp med T 04:00, sen istället för att ta bussen till Gävle där han har praktik kom en kompis och hämtade honom som ändå skulle in dit. Så när han åkte la jag mig och sov, vaknade typ en gång var 20e minut ända tills 10:30 då jag bestämde mig för att gå upp, riktigt skönt att sova längre än till 07:00 som jag gjort dom senaste dagarna.

Har precis fixat mig lite och skulle iväg till Arbetsförmedlingen med en lapp jag fick hemskickad att skriva under och lämna in, då ser jag att det står AF-Sandviken och där har jag inte vägarna förbi just nu, så ska köpa mig ett frimärke och skicka det istället. Ska möta upp Annso för lunch nu snart sen kommer pappa till 14:00 för han ska bygga ihop en byrå åt mig, ni får se kort ikväll hur allt vart.

1 år & 4 månader tillsammans,
10 månader förlovade..

Inga kommentarer: