fredag, september 17, 2010

2010-09-17

Hej! Igår spenderade jag eftermiddagen och kvällen ända tills midnatt med min "kusin" Annso. Vi kollade på idol, tatuerade och hade skitskoj.

Idag har vi gått runt hammardammen, riktigt skönt och i morgonbitti kl 09:00 blir det nog 2 varv om jag känner oss rätt. Blir lite över 1 mil det. Pappa har nyss varit här och fixat lite saker och nu tog han med Alice som ska vara hos dom i helgen då jag får besök av en allergisk person, så nu ska jag sätta igång och sanera lägenheten, dammsuga, torka golv och dammtorka så det inte är nå kattlukt här eller hår. Sen kommer Tobbe hit en vända, ska hämta sin dator och hjälpa mig med en annan dator, sen ska jag och GusstN göra tacos och äta sen kommer söta F hit, mums..

Dags att börja städa och fasiken vad vädret är konstigt, regn, sol, molning, regn, sol, regn, uppehåll , sol regn. Fredag och då ska man vara hemma, blir en liten sväng till affären bara sen. NU: stäääda..

Jag har gjort dom här två på Annso, hennes efternamn sen tro, hopp och kärlek.
Dock är inte någon av dom riktigt klar än, ska på lite skuggningar m.m sen.
Trött Sandra igår, hehe.. bjuden på den!
Bakade kladdkaka igår med marsmallows i, mumsigt gott.
Min höft fick sen en liten krabat av en som aldrig tatuerat förut.
Brynäs IF på rumpen också..

NU öser det ner ute, herrejävlar vad det piskar mot balkongen.

Inga kommentarer: