onsdag, september 22, 2010

BILDER

Åh gud nu är jag klar med allt för dagen som jag var TVUNGEN att fixa, allt gick bra och HoforsHus hade hittat den 3e nyckeln där, som vi hållt på med dom och tjaffsat att vi bara fick 2 stycken men nu fick dom se att vi hade rätt. Fixade även så det blir omtapetsering i köket inom 3 månader, nymålat tak, lister m.m där inne också. Ska själv tapetsera sovrum och hall sen, tycker inte om dom väggarna sen blir det en fondvägg i vardagsrummet, spotlights vid diskbänken m.m

Har städat lägenheten när jag kom hem, duschat och ätit. Nu ska jag platta ner kaluffsen och sminka mig lite. Tog 2 bilder, köpte Sunsilk som man sätter i håret antingen när det är blött eller tort som håller det rakt och glansigt. Jag har ju korkskruvar i håret men detta håller det platt sålänge det inte blir blött.

Kommer ni ihåg pop rocks ?
Dom små påsarna man åt när man var liten och det smattrade på tungan.
Hittade sånna idag så va bara tvungen att köpa.
Nu så är mitt grå/blå/brun/gröna ljust igen.
Har inte så mycket hår kvar nu :/

Inga kommentarer: