torsdag, september 16, 2010

2010-09-16

Hej! Vaknade upp och såg att det är helt mulet och regnar massa ute, inte roligt. Men det brukar klarna upp på eftermiddagarna men tror inte det idag.

Igår hade jag det trevligt, fick matsällskap och vi gjorde kyckling, pommes och bea. Första riktigta maten jag äter på 1 vecka, om man nu kan kalla det riktig mat. Men idag blir det bara dricka pulver med jordgubbssmak. Ska fixa mig lite nu och åka iväg och möta Annso, jag ska färga och klippa hennes hår, ska ta före och efter bild.

Hoppas hoppas hoppas man får sällskap till Idol ikväll..

4 År sedan idag jag gjorde den här tatueringen på ryggen.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Den där tatueringen ser inte så fin ut. Bokstäverna as smala, och den där grejen under är helt ihop fluten. Du borde stämma den som gjorde den på dig! =D Jag skulle bli skitarg om det hade varit jag. Bokstäverna är väl ok, dom kan man ju alltid fylla i tjockare. Men den under ser verkligen förjävlig ut om jag ska vara ärlig :P Kram <3

sandielover sa...

Haha ja och hon som gjorde den gjorde ju dom där 2 kinatecknerna på benet. Haha dom ser ännu värre ut. dom ser man bättre än den på ryggen iaf.

Men nu är hon duktig som fan ,jag var den 5e personen hon gjorde på vettu..