fredag, september 10, 2010

FÖRBANNAD SÅ IN I HELVETE

TROR NI DENNA DAG BÖRJADE BRA? Svar: NEJ!!

Kom nyss hem från att sovit hos föräldrarna inatt, tänkte att jag skulle bleka det som är ljust i mitt hår, det är ju utväxt och sen tänkte jag göra det riktigt kritvitt. Iallafall, köpte ju Jane Helen Mood ljusblond på Citygross. Det var två flaskor att blanda, trodde det skulle i blekningspulver också men tydligen inte så jag blanda, skaka och satt i håret. Efter 2-4 minuter ser jag att inte fan blir det nå ljusare eller att ens krämen är vit utan den är grön och allt mitt ljusa uppepå håret är grått, orange, grönt och brunt ...:S:S:S:S:S:S

ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD NU SÅ JAG SKA FAN NER TILL FÖRÄLDRARNA OCH RINGA DOM DÄR JÄVLA IDIOTJÄVLARNA, måste ju vara nå fel på färgen. Tagit ut färgen nu och blåst det, helt jävla grön, orange, grått och brunt.

Några bilder..




nästan lika mörkt som mitt svarta hår, fast nu när jag sköljde ur det är det grått, grönt och orange.

INlägget under är hur ljust det var.

1 kommentar:

Jenni sa...

Det där är inget blekningsmedel, det där är en vanlig hårfärg som gör ljust hår mörkare blondt. Jag har själv använt det förut :P Men ring, för så ska det ju inte bli!