onsdag, september 22, 2010

22 September 2010

Godmorgon! Här sitter jag, trött och hjärnan helt bortkopplad. Pappa ska hämta mig om 1 timme och jag har inte ens hoppat in i duschen än. Åker nog och fixar mina ärenden sen hem och duschar så tar jag och gör frukost nu, orkar inte börja dagen med stress för då är hela dagen skit sen.

Igår var det en stressig dag, Tobias kom förbi för vi skulle skriva över lägenheten på mig, jag var på möten hit och dit och inget gick som det skulle nästan, lite positiva grejer. Kanske blir en flytt till en 1a inom kort för mig men det vill jag verkligen inte göra, en 1a kostar bara 400 kr mindre än en 2a och jag trivs så otroligt bra här i min fina lägenhet. Vi får se hur det blir. Var ute och gick igår med Annso och solade sen, skönt. Blir 1 timmes promenad ikväll med!

Nu ska jag gå och kika efter tvestjärten jag såg innanför fönstret i sovrummet.
Drog upp gardinen så såg jag något som föll ner där imellan springorna då måste det lilla äcklet krypit dit när jag och pappa bytte persiensnören förra veckan.
Någon som vet om den kan ta sig in i lägenheten då den är mellan fönsterna liksom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ni som älskade varandra så mkt, hur kan det bara ta slut här o nu? :( //fia

Emma sa...

dom kan som TUR ÄR inte ta sig in i själva lägenheten om han är emellan fönstren:)