söndag, september 12, 2010

2010-09-12

Hej! Idag är det Söndag och dagarna bara rinner iväg. Helgen är så gott som över, har faktiskt haft roligt med tanke på omständigheterna. Umgåtts med Malin, igår var vi i Sandviken och åkte runt lite, kom hem runt 2 tiden inatt. 4e natten själv i lägenheten och det går faktiskt bra. Men skrämmande nu i veckan, vill inte sitta själv på kvällarna och gå och lägga mig, vill ha sällskap. Men men, bara att försöka bita ihop.

Idag åt jag lunch hos föräldarna, Bror, hans tjej och lilla bebis var där också. Kom hem för 2 timmar sedan så har städat sen dess, hela lägenheten är ren, ska bara ut med alla sopor och egentligen tvätta lakan och sängkläder men det gör jag i veckan.

Nu ska jag dra med mig någon ut på promenad, varit duktig och ätit 1 gång om dagen, liten portion, inge fikabröd (fast mamma och pappa bjöd på Äppelstrudel och idag chokladkaka ) så stog jag över det, promnera promenera och inge läsk. -1,7 kg sen förra måndagen. I morgon börjar jag med nutrilett som jag BARA ska äta varannan dag och varannan dag husmanskost.

Jobbigt att starta sitt nya liv utan den man älskar!

Inga kommentarer: