torsdag, september 23, 2010

23 September 2010

Godkväll! Nu är jag hemma efter en långpromenad med Annso, möten hit och dit, hämtat ut paket och bokat kryssning. Har nyss hängt undan tvätten och ska snart byta sänglakan sen göra varma koppen och kolla på Idol, lust att gå ut och gå en vända till men strax kolsvart ute.

I morgon ska jag upp 07:00, duscha och fixa mig, möte 09:00 sen gävle sjukhus 11:00. Sen iväg och storhandla med GusstN och en massa skratt blir det på kvällen. Tidig kväll för på Lördag smäller det, kryssningsdags!

Nu ska jag gosa med min lilla Alice, världens bästa lilla missemjau!

Kort taget igår.
Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om missfärgningen av det ljusa i håret,
har blekt till det nu men mailade ju företaget och dom ringde mig och skulle skicka kompensation, fick hem en AVI idag på 2,2 kg paket. När jag kollade hade dom skickat 4 paket kaffe med HELA kaffebönor som kompensation. HAHA, vad hjälper kaffet mitt hår?
Och sen lär man ha någon speciell maskin för att göra sånt kaffe ju, jävla idioter.

1 kommentar:

Jenni sa...

Vem ska du åka på kryssning med? Och vilken båt blev det? :)