fredag, september 03, 2010

2010-09-03

Hej! Nu är det redan helg, skönt. Får se vad som händer i helgen, vill göra något iallafall men det visar sig.

I morse när Tobias drog kl 05:00 somnade jag om och gick upp kl 10:00, duschade och nu sitter jag här i soffan med datorn ikopplad i tvn, lyssnar på musik och har precis plockat lite här hemma. Ska fixa mig snart och göra något att äta!

Lite bilder på lägenheten som jag lovat..


Mitt nya lilla databord jag har i vardagsrummet.
Vardagsrum
En liten del av köket, min nya lampa i fönstret..
Här hade jag ett stort databord i sovrummet brevid sängen, den fick min morbror.
Så här är min nya byrå som jag ska fylla med kläder, mysig lampa jag köpt va?
Andra delen av sovrummet.
Vardagsrummet
Fick ju ett ryck igårkväll och börjar mäta och klippa ut svarta fyrkanter som jag klistrade
på det rosa kakalplattorna i toaletten.

Inga kommentarer: