lördag, september 04, 2010

2010-09-04

Godmorgon! Blev inge uppdatering igår för jag åkte till Falun med mamma och sprang där på stan, köpte ett par skitsnygga jeans, ni kan få se bild senare. Sen åkte vi och handlade lite på Citygross. Väl hemma så umgicks jag med Tobias några minuter sen kom GusstN hit och umgicks hela kvällen, vi käkade och åkte runt bil, blev en vända till Falun också, blev natt runt 02:00.

Nu har vi vaknat upp iallafall och det är dags för en rejäl äggfrukost, riktigt sugen på det men det slutar väl med toast ändå, hehe! Får se vad som händer idag, ska till bror och hans tjej och hålla i lilla Wilma som blir 2 veckor nu på måndag, min syster och hennes karl kommer dit också. Nää nu ska jag göra frukost sen väcka sjusovarn.

Alice när hon var 20 veckor gammal, hon satt och sov på mitt ben.
Hon brukar sitta och sova än idag, lilla busfröet..

Inga kommentarer: