lördag, september 18, 2010

2010-09-18

Hej! Igår hade jag så underbar dag. Började ju med en långpromenad med Annso, åkte hem gjorde lite ärenden, städade hela lägenheten och duschade och fixade mig. Sen kom GusstN och vi gjorde tacos och åt. Drack lite granna och sen kom världens sötaste Fredrik hit och myste massa. Vi snackade, lyssnade på musik, kramades och GusstN somnade i soffan, 5 minut efter sov han i min famn, hehe. Han drog hem vid 3 tiden och då vaknade GusstN och började dansa och var helgalen men var väl i säng till runt 4 tiden iallafall.

Nu ska jag plocka undan här hemma, saker överallt och jag som städade så fint igår. Men det gör inget för jag hade en underbar kväll, så glaaaaaad. Ska ringa och väcka GusstN också så får hon komma ner och äta tacos med mig som blev kvar från igår. Och ikväll, då ska jag mysa med Fredrik..

Du får min värld att snurra precis som jag vill ha det.

Inga kommentarer: