fredag, augusti 26, 2011

2011-08-26

Hej! Guuud så länge sedan jag skrev, men det var bara 5 dagar sedan.


Hela veckan har jag varit i skolan, gud så roligt det är. Vi har gjort en massa saker denna vecka som bland annat lära känna varandra med tiotals "lekar" som faktiskt inte varit så jobbiga att göra med främmande människor, gillar verkligen min klass. Helt schyst och roliga människor, ser verkligen fram emot nästa vecka då allvaret börjar, då kommer vi blandas med resten av folken beroende på vilka ämnen man ska läsa m.m


I Torsdags var jag, älsklingen, Malin och Micke till Falun och åt kinabuffé och sen var vi till kupolen och sprang runt, köpte lite kläder och ett par varsina äkta converse skor till mig och Joakim.. Sen idag har jag , Joakim och min bror varit hos Emelie i Sandviken för brorsan tatuerade sig, riktigt snyggt blev det. Så om någon är sugen på att tatuera sig, hör av er till mig så ska jag skicka er vidare till Emelie, hon är riktigt duktig.

Nu åkte iallafall nyss min kusin, Erika och Stoffe hem. Dom var hit och hälsade på, så nu ska jag och älsklingen spela lite Super Mario bros på Nintendo Wii. I morgon kommer lite bilder på hur vi gjort det här hemma, gjort om en hel del, och mer blir det. Även lite recept m.m Ha en bra kväll! 



Inga kommentarer: